0
Shares

…υπ’ ατμόν για την κατάσταση της αγοράς εργασίας τον ερχόμενο Σεπτέμβριο… Tο μόνο που μπορούμε να κάνουμε, είναι να προετοιμαστούμε καταλλήλως και παράλληλα να ξεκουραστούμε για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις του χειμώνα!
Σε συνέχεια, λοιπόν, των ερωτήσεων-κλειδιά της προηγούμενής μας ενότητας, σας παραθέτουμε τις πιο ιδανικές απαντήσεις-λύσεις που θα σας οδηγήσουν μια ώρα αρχύτερα κοντά στους στόχους σας:

1. Τι κάνετε ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ για να προκαλέσετε ενδιαφέρον και “έλξη” προς το brand σας;

Θα μπορούσατε να ξεκινήσετε μια εκτεταμένη έρευνα στο internet και στο LinkedIn συγκεκριμένα, για να εντοπίσετε στελέχη που απασχολούνται στον κλάδο και το αντικείμενό σας. Στα προφίλ και τις πληροφορίες που θα βρείτε για αυτά, έχετε τη δυνατότητα να συγκρίνετε το ακαδημαϊκό σας υπόβαθρο και να ελέγξετε πιστοποιητικά που ενδεχομένως έχουν ή σεμινάρια που έχουν παρακολουθήσει και σας υπολείπονται.
Επιπλέον, θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο να εξετάσετε τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζουν την προϋπηρεσία και τα καθήκοντά τους, παίρνοντας ιδέες (χωρίς φυσικά να τους αντιγράψετε γιατί μπορεί να έχετε κυρώσεις σχετικά)!
Τέλος, αφότου έχετε συλλέξει τις κατάλληλες πληροφορίες, μπορείτε να εμπλουτίσετε το δικό σας προφίλ στο LinkedIn, να επιλέξετε τον τρόπο που θα προβάλλεστε μέσα από τα υπόλοιπα social media, να δικτυωθείτε με επαφές που ήδη γνωρίζετε ή θέλετε να προσεγγίσετε, ακόμα και να σκεφτείτε να ξεκινήσετε ένα blog στο οποίο να γράφετε για το αντικείμενο της εξειδίκευσής σας. Διάθεση και χρόνος να υπάρχει… εσείς μπορείτε να τα αξιοποιήσετε!

2. Πώς, ένα άτομο που αναζητά εργασία, μπορεί να ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΕΙ το ενδιαφέρον δυνητικών εργοδοτών, με εργαλείο τη social εποχή που διανύουμε;

Αφότου ενισχύσετε το brand σας, κοινώς φροντίσετε με λεπτομέρεια και επαγγελματισμό το προφίλ σας στα social media, μπορείτε να δρομολογήσετε μια στρατηγική προβολής αυτού. Αν όχι σε καθημερινή βάση, σας προτείνουμε 2 φορές την εβδομάδα να φροντίζετε να “εμφανίζεστε” για τους σωστούς λόγους μπροστά στα μάτια του δικτύου σας. Με άλλα λόγια, μπορείτε να αναδημοσιεύετε/αναρτάτε άρθρα επίκαιρα που έχουν βαρύτητα για τον κλάδο σας, να ξεκινάτε συζητήσεις σε χρήσιμα LinkedIn groups ή επαγγελματικά forums και να τοποθετήστε στρατηγικά. Έτσι, θα καταφέρετε έμμεσα να προκαλέσετε τα ενδιαφέρον τους, καθώς και να τους “περάσετε το μήνυμα” ότι είστε σε βάθος γνώστες του αντικειμένου σας.

3. Πώς καταφέρνετε να έρθετε πρόσωπο με πρόσωπο με τον ΙΔΑΝΙΚΟ ΕΡΓΟΔΟΤΗ, κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης δικτύωσης;

Μα, φυσικά, αξιοποιείτε γνωστούς που έχετε εντός της εκδήλωσης. Αν τώρα δεν γνωρίζετε πολλά άτομα, πλησιάστε τους διοργανωτές και ζητήστε να σας φέρουν διακριτικά σε επαφή μαζί τους, χωρίς φυσικά να επιβάλλουν την παρουσία σας. Ο τρόπος είναι που κάνει τη διαφορά και μπορεί να σας κάνει να κερδίσετε πόντους σε σύγκριση με προσεγγίσεις άλλων. Ασφαλώς, πριν από αυτό το στάδιο, θα σας προτείναμε να έχετε κάνει το ανάλογο homework σας προτού συμμετάσχετε σε οποιοδήποτε event. Αναζητήστε ποιοι θα συμμετάσχουν και ποιος είναι ο ρόλος τους ώστε να επιλέξετε πολύ συγκεκριμένα άτομα τα οποία θέλετε να προσεγγίσετε. Δεν είναι, όπως καταλαβαίνετε, εφικτό να γνωριστείτε με όλους τους παρευρισκόμενους.

 4. Όταν τον δείτε, τι θα μπορούσατε να έχετε στην τσάντα σας/μαζί σας που θα σας κάνει να ΞΕΧΩΡΙΣΕΤΕ από τη μάζα;

Μα ασφαλώς τις επαγγελματικές σας κάρτες! Έχουμε ξανασυζητήσει σχετικά με αυτό το θέμα σε παλαιότερη ενότητα, όπου διευκρινίσαμε πως δεν χρειάζεται κάποιος να έχει επαγγελματική στέγη για να έχει επαγγελματική οντότητα. Ελάτε τώρα, χρησιμοποιήστε τη δημιουργικότητά σας, καταγράψτε 4-5 τίτλους που δίνουν σε κάποιον να καταλάβει, λιτά και ευκρινώς, το αντικείμενο στο οποίο εξειδικεύεστε. Κατόπιν, συμβουλευτείτε ανθρώπους της εμπιστοσύνης σας, ποιος από τους τίτλους που έχετε σκεφτεί είναι ο πιο σωστός και αναζητήστε έναν επαγγελματία να σας τις φτιάξει και να τις τυπώσει. Είστε έτοιμοι! Τώρα λοιπόν, όταν θα θέλετε να ξεχωρίζετε σε συναντήσεις και εκδηλώσεις, κι ειδικά όταν γνωρίζεστε με ανθρώπους-κλειδιά, δεν χρειάζεται να υπόσχεστε ότι θα τους στείλετε κάποια στιγμή το βιογραφικό σας παρακαλώντας για το email τους. Απλώς, ως επαγγελματίας που είστε, δώστε τους την κάρτα σας.

Καλό καλοκαίρι σας ευχόμαστε και καλή δύναμη για τον Σεπτέμβριο που έρχεται!

Copyright:Rawpixel, www.shutterstock.com

Έθελ Αγγελάτου, εξωτ. συνεργάτης kariera.gr, pr@kariera.gr

Παρακαλούμε διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Σχόλια που το περιεχόμενό τους δεν συμμορφώνεται με αυτούς τους όρους, είναι υβριστικά ή προσβλητικά, θα διαγράφονται. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων που τηρείτε την πολιτική εύρυθμης λειτουργίας και διαλόγου της σελίδας μας.

Αφήστε το σχόλιό σας…

0
Shares