Σίγουρα, όλοι θα θέλατε να ακολουθήσετε μια στρατηγική προσέγγισης της εταιρείας που επιθυμείτε να γίνετε μέλος, που θα σας δώσει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Επίσης, θα θέλατε να αφήσετε τις καλύτερες εντυπώσεις στον μελλοντικό σας εργοδότη, έτσι ώστε να μην έχει άλλη επιλογή από το να σας προσλάβει… Για να πετύχετε κάτι τέτοιο, θα χρειαστεί να βάλετε τα δυνατά σας και να γίνετε ο καλύτερος υποψήφιος, το δίχως άλλο! Τα συστατικά μιας τέτοιας συνταγής, για να ξεχωρίσετε και να διαφέρετε από τον ανταγωνισμό, είναι τα 3 παρακάτω:

Κάντε το βιογραφικό σας να ξεχωρίζει.
To 76% των βιογραφικών που λαμβάνουν οι εργοδότες αγνοούνται λόγω των αντι-επαγγελματικών email λογαριασμών που χρησιμοποιούνται για την αποστολή τους (όπως π.χ. peiraths31@xxx.com, kardoula2010@x.com, κ.ά.) και 250-300 είναι ο αριθμός των βιογραφικών που λαμβάνονται, κατά μέσο όρο, για κάθε θέση. Θυμηθείτε, το βιογραφικό σας δεν χρειάζεται να ξεπερνάει τις 2 σελίδες A4 και στο περιεχόμενο αυτού, χρησιμοποιήστε μόνο θετικό λεκτικό, ισχυρά δηλαδή, θετικά και στρατηγικά ρήματα και φράσεις. Τέλος, φροντίστε το όνομα του αρχείου σας να περιλαμβάνει μόνο χρήσιμα στοιχεία που χρειάζεται να γνωρίζει ο παραλήπτης για να το αρχειοθετήσει [όπως π.χ. John_Papadopoulos_Mechanical_Engineer (En – 02.2015)] κι όχι περιττές πληροφορίες. Στο συγκεκριμένο παράδειγμα, ο παραλήπτης βλέπει, έτσι, ευθύς αμέσως το ονομ/μο και την ιδιότητά σας, ότι του έχετε στείλει το βιογραφικό σε αγγλική έκδοση, καθώς και την τελευταία ημ/νία που το έχετε ενημερώσει.

“Υπάρχετε” στα Social Media;
To 89% των επιχειρήσεων παγκοσμίως, χρησιμοποιούν ήδη τα Social Media για τη στελέχωση του προσωπικού τους και σκοπεύουν να συνεχίσουν και στο μέλλον. Το 86% παγκοσμίως χρησιμοποιεί το LinkedIn ως εργαλείο στελέχωσης, το 68% των εργοδοτών αναζητά ήδη τους υποψηφίους του στο Facebook, ενώ το 50% σκοπεύει να χρησιμοποιήσει μέχρι και το Twitter στο μέλλον. Τα Social Media, δυστυχώς ή ευτυχώς, καθορίζουν ήδη και θα καθορίσουν σε ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό τις τάσεις στη στελέχωση Ανθρώπινου Δυναμικού. Πλέον, με την ευκολία και την αμεσότητα που προσφέρουν στους εργοδότες για την πρόσβαση και σύνδεση με τα αυριανά ταλέντα, κινούν τα νήματα της αγοράς εργασίας.

“Σκίστε” στη Συνέντευξη!
Προσπαθήστε να έχετε αυτοπεποίθηση. Αποφύγετε τα 3 παρακάτω συνήθη λάθη και όλα θα πάνε καλά.

Οπτική Επαφή – Το 67% των υποψηφίων αποτυγχάνουν να έχουν οπτική επαφή με τον συνεντευξιαστή τους.
Ολοκληρωμένη Εικόνα – Το 47% των υποψηφίων έχουν αμελήσει να μάθουν όσα περισσότερα μπορούν για την εταιρεία που βρίσκονται για συνέντευξη κι έχουν άγνοια.
Χαμόγελο – Το 38% των υποψηφίων δεν χαμογελούν κατά τη διάρκεια της συνέντευξης.
Στο infographic της σημερινής μας ενότητας, μπορείτε να δείτε όλα τα παραπάνω, καθώς και τις 5 πιο συνήθεις ερωτήσεις/θέματα σε μια συνέντευξη:

Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς.
Πότε και πού εργαστήκατε για τελευταία φορά;
Τι γνωρίζετε για την εταιρεία μας;
Γιατί θέλετε να εργαστείτε στον οργανισμό μας;
Μιλήστε μας για την εμπειρία σας.
Copyright: Marish, www.shutterstock.com

Έθελ Αγγελάτου, εξωτ. συνεργάτης kariera.gr, pr@kariera.gr Παρακαλούμε διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Σχόλια που το περιεχόμενό τους δεν συμμορφώνεται με αυτούς τους όρους, είναι υβριστικά ή προσβλητικά, θα διαγράφονται. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων που τηρείτε την πολιτική εύρυθμης λειτουργίας και διαλόγου της σελίδας μας.

Αφήστε το σχόλιό σας…