Όλοι θέλουμε να αφήνουμε τις καλύτερες των εντυπώσεων στον μελλοντικό μας εργοδότη. Αυτό για να συμβεί, χρειάζεται να μετατραπείτε στους καλύτερους υποψήφιους που θα μπορούσατε να γίνετε, ώστε να μην έχει την πολυτέλεια κάποιος να μη σας προσλάβει. Πώς γίνεται αυτό; Θα τα καταφέρετε με τη βοήθεια αυτού του infographic και των 3 παρακάτω βημάτων!

ΒΗΜΑ 1:
Κάντε το βιογραφικό σας να ξεχωρίζει από πλευράς περισσότερο περιεχομένου, παρά formatting. 76% των βιογραφικών περνούν απαρατήρητα λόγω ότι έχουν αντιεπαγγελματικές ηλεκτρονικές διευθύνσεις, όταν περίπου 250 CV λαμβάνονται, κατά μέσο όρο, για κάθε θέση που ανακοινώνεται. Μην ξεπερνάτε τις 2 σελίδες (1 είναι αρκετή για πολύ junior υποψηφίους) και χρησιμοποιήστε θετικά και στρατηγικά ρήματα “δράσης”, όπως οργάνωνα (organized), ανέπτυσσα (developed), κ.ά.

ΒΗΜΑ 2:
Ξεχωρίστε λόγω της επιτυχούς παρουσίας σας στα Social Media. 89% των επιχειρήσεων σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν κατά αποκλειστικότητα τα Social Media για τη στελέχωση προσωπικού από σήμερα και στο εξής. 86% κλίνουν προς το LinkedIn για αυτή τη διαδικασία και 68% των εργοδοτών θα σας βρουν μέσω Facebook. 50% των εργοδοτών αυτών επίσης, σκοπεύουν να αξιοποιήσουν και το Twitter στο μέλλον.

ΒΗΜΑ 3:
Βγείτε νικητές από τη συνέντευξη! Μην κάνετε επ’ ουδενί τα παρακάτω 3 λάθη:
Οπτική επαφή – 67% των υποψηφίων αποτυγχάνουν να έχουν οπτική επαφή με το άτομο που τους κάνει συνέντευξη
Γνώση – 47% έχει ελάχιστη γνώση για την εταιρεία που στοχεύει και έχει αιτηθεί
Χαμόγελο – 38% απλώς δεν χαμογελούν κατά τη διάρκεια της συνέντευξης

Δείτε με προσοχή το infographic και τις 5 πιο δημοφιλείς ερωτήσεις που τίθενται σε μια συνέντευξη και σας ευχόμαστε καλή επιτυχία!

Copyright:HieroGraphic, www.shutterstock.com

Έθελ Αγγελάτου, εξωτ. συνεργάτης kariera.gr, pr@kariera.gr