Στο τρίτο και τελευταίο άρθρο της παραπάνω ενότητας, θα αναπτύξουμε δύο ακόμα στρατηγικές κινήσεις που μπορείτε να δρομολογήσετε, προκειμένου να αναπτύξετε το online branding σας και να οδηγήσετε δυνητικούς εργοδότες στο προφίλ σας (γιατί όχι, ακόμα κι από τα “θρανία”!):

Συνδεθείτε με “opinion leaders” της αγοράς!

Φροντίστε, κατά τη δραστηριότητά σας στις πλατφόρμες επαγγελματικής δικτύωσης, να πλησιάζετε τα σωστά στελέχη-κλειδιά, τους λεγόμενους “opinion leaders”. Στόχος σας δεν είναι να τους βομβαρδίσετε με ερωτήσεις, μηνύματα ή προτάσεις για να τους αποστείλετε το βιογραφικό σας ενόσω αναζητάτε εργασία. Ο στόχος σας αρχικά, είναι να ξεκινήσετε μια τέτοια επαφή, να τη διατηρείτε “ζεστή” και να ανταλλάσετε νέα, την κατάλληλη χρονική περίοδο και με την κατάλληλη αφορμή. Μια επαφή την διατηρείτε “ζεστή”, όταν φροντίζετε να τη θυμάστε για τους σωστούς λόγους, να την συμπεριλαμβάνετε στις λίστες παραληπτών ευχών κατά τις γιορτινές περιόδους και να την πλησιάζετε με σαφείς και εύστοχες ερωτήσεις, όταν χρειάζεστε τη βοήθειά της, χωρίς εξαντλητική επιμονή. Προσοχή μόνο, μην καταλήξετε να προβάλλετε ψηφιακή troll* συμπεριφορά!

Υποβάλλετε στρατηγικές ερωτήσεις!

Ένα εξίσου σημαντικό βήμα στον “αγώνα” της δικτύωσης, είναι η συμμετοχή σε κατάλληλα και δυνατά group που μας προτείνει ή/και παρέχει η πλατφόρμα. Σε αυτά, συγκαταλέγονται δύο μορφές group (κατά μέσο όρο). Τα:

Group Αντικειμένου: Εδώ έχετε τη δυνατότητα να βρείτε ένα group που σας ενδιαφέρει και αφορά στον κλάδο σας, να πλοηγηθείτε σε αυτό, να εξετάσετε πιθανές εργασιακές θέσεις που αναφέρονται στα Job Discussions, να ανακαλύψετε άλλα στελέχη-κλειδιά που συμμετάσχουν σε αυτό και ασφαλώς, να αναρτήσετε δημοσιεύσεις και νέα που αρμόζουν στην πολιτική του κάθε Group.
Group Γενικών ενημερώσεων και μελών: Εδώ, προτείνουμε ως απαραίτητη τη συμμετοχή σας , για να λαμβάνετε ενημερώσεις και τη γενική εικόνα της αγοράς, να αντιλαμβάνεστε μέσω θέσεων εργασίας και δημοσιεύσεων πώς αυτή κινείται και να αυξάνετε το δίκτυό σας, όχι μόνο μέσω ατόμων με παρόμοια προϋπηρεσία με εσάς, αλλά και άλλων με ποικίλα προφίλ.
Με τις 5 συνολικά συμβουλές κι ενέργειες που θα αξιοποιήσετε, θα καταφέρετε να φροντίσετε εγκαίρως το προφίλ σας, το δίκτυό σας, τη στρατηγική και την επιτυχία σας. Είτε μέσω σωστής ψηφιακής παρουσίας πρώτα, είτε μέσω φυσικής, εσείς θα έχετε καταφέρει, πριν την αποφοίτησή σας (ή και λίγο μετά), να προβληθείτε και να εκτεθείτε επαγγελματικά σωστά! Γιατί τις “ευκαιρίες” που προκύπτουν, τις περισσότερες φορές, δεν τις αναγνωρίζουμε εύκολα. Όταν λοιπόν προκύπτουν – καλό είναι, να είμαστε “έσω έτοιμοι”!

[*Troll είναι ο χρήστης social media, ο οποίος με τη συμπεριφορά, συχνότητα ή/και την επιμονή των ψηφιακών ενεργειών του, φέρνει συνέχεια το χρήστη στον οποίο απευθύνεται σε δύσκολη θέση. Συνήθως αυτό έχει ως αποτέλεσμα τον αποκλεισμό χρηστών που πραγματοποιούν τέτοιες συμπεριφορές].

Έθελ Αγγελάτου, εξωτ. συνεργάτης kariera.gr, pr@kariera.gr

Αφήστε το σχόλιό σας…