0
Shares

Το προσωπικό Site σας – Σε κάθε εκπαίδευση και workshop αναζήτησης εργασίας που γίνεται αναφορά στο LinkedIn, τονίζεται κυρίως η σημασία της φωτογραφίας στο profile του χρήστη, το περιεχόμενο και οι λέξεις κλειδιά. Ποιά είναι, όμως, τα πιο σημαντικά σημεία ενός LinkedIn profile, όπου συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον κάθε επισκέπτη και αναγνώστη του βιογραφικού σας;

Μην ξεχνάτε ότι το LinkedIn σας λειτουργεί τις περισσότερες φορές, ακριβώς όπως λειτουργεί το website μιας εταιρείας. Τα τρία σημεία, λοιπόν, στα οποία επικεντρώνεται και αναζητά να εξερευνήσει ένας επισκέπτης/πελάτης/καταναλωτής, είναι η σελίδα που εξηγεί το αντικείμενο της εταιρείας (About), η σελίδα των παρεχόμενων προϊόντων ή υπηρεσιών της (Products/Services) και αυτή όπου αναφέρονται στοιχεία επικοινωνίας (Contact). Τα ίδια ακριβώς στοιχεία βρίσκονται και στο LinkedIn, απλώς με διαφορετικές ονομασίες…

Summary = About
Πόσο απαραίτητο είναι να γνωρίζει ο μελλοντικός πελάτης ή συνεργάτης σας, το αντικείμενο της εταιρείας σας (στην προκειμένη περίπτωση της ΕΓΩ Α.Ε. που διαχειρίζεστε); Άκρως απαραίτητο. Έχετε μια θαυμάσια ευκαιρία σε αυτή την ενότητα να διευκρινίσετε το αντικείμενο της ιδιότητάς σας, να εκφράσετε πτυχές του επαγγελματικού σας χαρακτήρα και να δώσετε, εμμέσως πλην σαφώς, μια υπόσχεση της συνεργασίας που θα μπορούσε να προκύψει μεταξύ σας. Όπως δηλαδή θα συντάσσατε το About του site σας.

Experience Descriptions = Products/Services
Το να καταχωρείτε μόνο τους τίτλους κάθε εργασίας σας σε μια εταιρεία, δεν είναι επαρκές. Αντιθέτως, είναι ελλιπές και δεν βοηθά να «ανεβαίνετε ψηλά» σε αναζητήσεις στην πλατφόρμα. Με άλλα λόγια, συμπληρώστε ουσιαστικά το profile σας και χρησιμοποιήστε αρκετές φορές – χωρίς όμως να κουράσετε και να φτάσετε στο άλλο άκρο – λέξεις κλειδιά που έχουν να κάνουν με το αντικείμενο και τις δεξιότητές σας. Έτσι, θα διαφημίσετε τις δυνατότητές σας, καθώς και θα επιτύχετε να φανείτε περισσότερο από τον ανταγωνισμό.

Advice for contacting “Name” = Contact
Αυτή η ενότητα (θα τη βρείτε ανάμεσα στις άλλες προς αξιοποίηση από την πλατφόρμα) υπάρχει για να βοηθά την μνήμη των μελλοντικών σας συνεργατών και να τους ενθαρρύνει να έρθουν σε επαφή μαζί σας. Όπως ακριβώς λειτουργεί και η σελίδα ενός site με τα αντίστοιχα στοιχεία επικοινωνίας. Δώστε μια τελευταία σύνοψη του profile στους επισκέπτες σας και την ευκαιρία να δράσουν σχετικά, επικοινωνόντας μαζί σας. Στο κάτω κάτω, πώς θα θυμούνται όλα όσα διάβασαν μες το profile σας. Δώστε τους την τελευταία γεύση και ξεπροβοδίστε τους!

Αν, λοιπόν, επιθυμείτε να έχετε ένα επιτυχημένο site που θα οδηγεί σε «πωλήσεις», χτίστε το δικό σας περιεχόμενο!

Copyright: Mila Supinskaya, www.shutterstock.com

Έθελ Αγγελάτου, εξωτ. συνεργάτης kariera.gr, pr@kariera.gr

0
Shares