«Μαθητής»… γίνεσαι, δε γεννιέσαι

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν λανθασμένα ότι η ικανότητα μάθησης είναι θέμα νοημοσύνης. Γι’ αυτούς, η μάθηση είναι ένα αμετάβλητο γνώρισμα όπως το χρώμα των ματιών. Θεωρούν, δηλαδή, ότι κάποιοι άνθρωποι γεννιούνται με μεγαλύτερη ικανότητα μάθησης κι έτσι δεν μπαίνουν στον κόπο να σκεφτούν ποια στρατηγική μάθησης να ακολουθήσουν, πιστεύοντας ότι είναι άδικος κόπος να προσπαθήσουν περισσότερο. Κι όμως, σύμφωνα με έρευνες, οι μαθητές γίνονται, δεν γεννιούνται. Μέσω της πρακτικής εξάσκησης και των ειδικών στρατηγικών για τη βελτίωση της ικανότητάς μας να … Continue reading «Μαθητής»… γίνεσαι, δε γεννιέσαι