Ταυτότητα έρευνας

Η έρευνα “Καριέρα και Γενιά Υ 2016” διεξήχθη από το kariera.gr, το πρώτο website για την εργασία στην Ελλάδα, μέλος του CareerBuilder, σε συνεργασία με το Εργαστήριο Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, για τρίτη χρονιά, κατά το χρονικό διάστημα Απρίλιος-Μάιος 2016. Στην έρευνα έλαβαν μέρος 5.208 νέοι, εκπρόσωποι της γενιάς Υ (γεννημένοι την περίοδο 1980-2000) ηλικίας 18-35 ετών, φοιτητές και απόφοιτοι ΑΕΙ/ΑΤΕΙ απ’ όλη την Ελλάδα με χρήση δομημένου ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου και τυχαία δειγματοληψία. Το μέγεθος του δείγματος περιορίζει όποιο στατιστικό λάθος στο 1% και καθιστά την παρούσα έρευνα τη μεγαλύτερη που έχει διεξαχθεί ποτέ στην Ελλάδα και την Ευρώπη για τη γενιά Υ .

Η Γενιά Υ ή Millennials είναι σήμερα η μεγαλύτερη γενιά στον κόσμο. Θέλουν να µαθαίνουν, να αναπτύσσονται, να ξέρουν το «γιατί». Είναι απαιτητικοί, έτοιµοι να αντιµετωπίσουν κάθε πρόκληση, προσαρµοστικοί, έτοιµοι για αλλαγή πορείας ανά πάσα στιγµή. Είναι η γενιά µε τα περισσότερα προσόντα που έχει µπει ποτέ στον εργασιακό στίβο. Ποια είναι όµως τα χαρακτηριστικά των νέων Yers στην Ελλάδα; Τι ζητάνε από την εργασία τους; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του «ιδανικού» εργοδότη; Τι μισθό παίρνουν; Πόσοι θέλουν να φύγουν στο εξωτερικό; Σε ποιες εταιρίες επιθυµούν να εργαστούν; Στην Ελλάδα της κρίσης και της υψηλής ανεργίας ποια είναι τα χαρακτηριστικά που οι νέοι της Γενιάς Υ αναζητούν από την εργασία και την καριέρα τους;

Η παρουσίαση των συμπερασμάτων της έρευνας πραγματοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση την Παρασκευή, 3 Ιουνίου 2016, στο Deree – The American College of Greece μπροστά στο πιο δυναμικό Gen Y κοινό, όλους τους συμμετέχοντες του τελικού του διαγωνισμού Business Talents.

Η ΒIC ΒΙΟΛΕΞ Α.Ε. υποστηρίζει την πρωτοβουλία του kariera.gr και του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών η οποία έρχεται να ρίξει φως σε μια ολόκληρη γενιά, την γενιά «Υ» και τους νέους όρους που διαμορφώνει στο επαγγελματικό τοπίο.

Σκοπός της έρευνας είναι να αναλύσει τις στάσεις που έχουν οι νέοι της γενιάς αυτής στην Ελλάδα ως προς την καριέρα τους και τί είναι σημαντικό γι’ αυτούς όταν σχεδιάζουν και προγραμματίζουν την εργασιακή τους ζωή. Το 2016 η έρευνα εμπλουτίσθηκε με μία ενότητα που μελετά την επίδραση της κρίσης στην καριέρα των νέων.