0
Shares

Το πιο διάσημο παγκοσμίως εργαλείο επικοινωνίας έβαλε στο μάτι τον επιχειρηματικό κόσμο. Και όλα δείχνουν ότι καλά έκανε

 

«Δεν θα ‘ταν ωραίο να μπορούν και οι επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν κάτι σαν το WhatsApp για να επικοινωνούν με πιο fun και στακάτο τρόπο με τους πελάτες τους;». Αυτό σκέφτηκαν οι άνθρωποι της WhatsApp και αμέσως μετά μάλλον είπαν: «Και γιατί να είναι κάτι σαν το Whatsapp και να μην είναι το ίδιο το Whatsapp;».

Η εταιρεία κολοσσός που έφερε επανάσταση στα instant μηνύματα αγοράστηκε πριν 3 χρόνια από την Facebook για το αστρονομικό ποσό των 22 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Τώρα, βάζει στο στόχαστρο το να εκμεταλλευτεί την παγκόσμια business αγορά, και να γίνει ένα πιο σύγχρονο μέσο εξυπηρέτησης πελατών μέσα από το οποίο θα μπορούν οι πελάτες να έρθουν σε επαφή με τις εταιρείες χωρίς να παίρνουν τηλέφωνα ή να στέλνουν mails. Και αντιστρόφως, δίνει την ευκαιρία στις εταιρείες να ανταποκρίνονται στους πελάτες τους με τρόπο πιο ταιριαστό στις σύγχρονες digitalized προκλήσεις.

WhatsApp

«Περισσότεροι από 1 εκ. άνθρωποι χρησιμοποιούν το WhatsApp κάθε μέρα για να συνδέονται με φίλους και οικογένεια, και χρόνο με τον χρόνο όλοι και περισσότεροι χρησιμοποιούν το WhatsApp για να επικοινωνήσουν με εταιρείες που τους αρέσουν» γράφει η ανακοίνωση της εταιρείας. «Όμως αυτό συμβαίνει με έναν πολύ υποτυπώδη τρόπο» συνεχίζει η ανακοίνωση, καθώς κάποια μαγαζιά προσπαθούν να επικοινωνήσουν με εκατοντάδες πελάτες μέσα από ένα και μόνο smartphone, και πολλοί καταναλωτές είναι αβέβαιοι για το αν η εταιρεία που βλέπουν στο WhatsApp είναι αληθινή ή όχι.

 

Γι’ αυτό και κάθε πιστοποιημένο προφίλ εταιρείας μέσα στην εφαρμογή θα έχει ένα ειδικό πράσινο σήμα που σημαίνει ότι έχει ελεγχθεί και είναι εγκεκριμένη. Τα business tools που φτιάχνει η WhatsApp για τη νέα εποχή θα είναι δωρεάν για μικρές εταιρείες, αλλά θα έχει και επί πληρωμή λύσεις, πιο εξειδικευμένες και σύνθετες, για επιχειρήσεις μεγάλης κλίμακας όπως αεροπορικές εταιρείες και τράπεζες, για να στέλνουν τις ενημερώσεις που χρειάζεσαι πολύ πιο αποτελεσματικά.

 

Ίδωμεν μέσα στους επόμενους μήνες πώς θα είναι αυτή η νέα εποχή και πόσο θα γίνει app-αραίτητο το νέο WhatsApp.

Του Δημήτρη Φαλλίερου

 

 

0
Shares