Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ίσως και από τις αρχές Ιουνίου, πολλοί αναζητούντες εργασία σταματούν (δυστυχώς) τις προσπάθειές τους για δικτύωση και προσέγγιση εργοδοτών. Θεωρούν πως το καλοκαίρι δεν εμφανίζονται ουσιαστικές επαγγελματικές ευκαιρίες και εναποθέτουν τις ελπίδες τους για τη νέα σεζόν του Σεπτεμβρίου. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζουν όμως, είναι ότι οι περισσότερες εταιρείες αναζητούν τα ταλέντα τους και στοχεύουν να στελεχώσουν τα τμήματά τους προτού προκύψει η ανάγκη να το κάνουν. Κοινώς, φροντίζουν ο Σεπτέμβριος να βρει τον οργανισμό έτοιμο να ανταποκριθεί σε φόρτο εργασίας κι έτσι προσλαμβάνουν και εκπαιδεύουν το νέο τους προσωπικό εντός του καλοκαιριού.

Αν όμως ανήκετε σε όσους γνώριζαν τα παραπάνω κι έχετε ήδη δρομολογήσει σχετικές ενέργειες τις οποίες θέλετε να ενισχύσετε ακόμα και κατά τη διάρκεια του Αυγούστου, σας έχουμε μια λύση “στο τσεπάκι σας”! Αξιοποιήστε το LinkedIn σας απ’ το κινητό και ακολουθήστε τις παρακάτω απλές συμβουλές:

Αφιερώστε 5 λεπτά την ημέρα να βρείτε ποια LinkedIn Group θα σας ήταν χρήσιμα και δικτυωθείτε σε αυτά. Έχετε 70% περισσότερες πιθανότητες να εντοπίσετε μια ευκαιρία και να σας κάνουν επαγγελματική πρόταση!

Μοιραστείτε τις εμπειρίες σας, παρακολουθήστε τους διαλόγους που εξελίσσονται και δημιουργήστε λίστα επαφών που επιθυμείτε να προσεγγίσετε

Πάρτε μέρος σε σημαντικές συζητήσεις με στελέχη-κλειδιά και ΜΗΝ “αφήσετε τα πράγματα στην τύχη τους”

Όπως όλα στο Marketing, το νο.1 βήμα είναι να βρείτε το κατάλληλο “κοινό” για το brand σας – μην κάθεστε λοιπόν, στοχεύστε σωστά!

Φροντίστε, προτού αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το LinkedIn ενεργά, να εκπαιδευτείτε σε αυτό και να σας το “ρυθμίσουν” σωστά – μην ξεχνάτε, δεν αποτελεί ένα απλό facebook account αλλά ένα επαγγελματικό software που θέλει εκμάθηση. Άλλωστε, η έκθεση σε αυτό δεν μπορεί και δεν πρέπει να αποτελεί ρίσκο για την επαγγελματική σας ταυτότητα!

Προσοχή τι αναρτάτε στα LinkedIn Groups που ανήκετε – αναρτήσεις που έχουν να κάνουν με προσωπικά ζητήματα γενικά δεν αφορούν στην κουλτούρα του LinkedIn, πόσο μάλλον να εμφανίζονται σε κοινή θέα στελεχών που αύριο μπορεί να είναι οι εργοδότες σας (ή τουλάχιστον θα θέλατε να είναι!)

Οι αναρτήσεις, τα σχόλια και τα likes σας σε διαλόγους μέσα στα groups, χρειάζεται να γίνονται εγκαίρως, όπως και εγκαίρως θα φροντίζετε να συνδέεστε με τους συνομιλητές που σας ενδιαφέρει να ενταχθούν στο δίκτυό σας. Κινδυνεύετε να μην αποδεχτούν την πρόσκλησή σας αν αυτή καταφθάσει πολύ καθυστερημένα ημερολογιακά!

Συχνά, σε συζητήσεις στο LinkedIn, τα στελέχη ζητούν πληροφορίες και εμπειρίες για ένα συγκεκριμένο θέμα που τους απασχολεί. Αν απαντάτε προσπαθώντας να “πουλήσετε” το βιογραφικό σας ή δηλώνοντας ότι αναζητάτε εργασία (έμμεσα ή άμεσα), θα καταλήξετε να σας αποφεύγουν και να “πληγώνετε” το προσωπικό σας brand.

Το σωστό και μεστό περιεχόμενο στα social media είναι που χτίζει, ενδυναμώνει και πολλαπλασιάζει ένα brand. Το ίδιο μπορεί να ισχύσει και για το προσωπικό σας brand ως στέλεχος, αν η ψηφιακή σας φωνή είναι ποιοτική και στοχευμένη.

Copyright:Roman Pyshchyk, www.shutterstock.com

Έθελ Αγγελάτου, εξωτ. συνεργάτης kariera.gr, pr@kariera.gr

Παρακαλούμε διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Σχόλια που το περιεχόμενό τους δεν συμμορφώνεται με αυτούς τους όρους, είναι υβριστικά ή προσβλητικά, θα διαγράφονται. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων που τηρείτε την πολιτική εύρυθμης λειτουργίας και διαλόγου της σελίδας μας.

Αφήστε το σχόλιό σας…