0
Shares

Ω, ναι! Ήρθε αυτή η στιγμή όπου εκατομμύρια στελέχη παγκοσμίως, αναζητούν με τον νέο χρόνο, ευκαιρίες και προκλήσεις για να αναπτυχθούν επαγγελματικά. Οι «μηχανές ζεσταίνονται» και πάλι, φέρνοντας LinkedIn profiles στο προσκήνιο για να επικαιροποιηθούν και να «ενισχυθούν» στο περιεχόμενό τους με τα καταλληλότερα buzzwords, ώστε να οδηγήσουν στην πιο επιθυμητή θέση!

Αυτές οι λέξεις-κλειδιά είναι που κινούν πλέον τα νήματα, αν σκεφτείτε πως οι περισσότερες διαδικασίες που αφορούν στην προσέλκυση κι επιλογή προσωπικού, εφαρμόζονται ηλεκτρονικά. Για να τραβήξει, λοιπόν, κάποιος την προσοχή των recruiters, είτε μέσω ενός βιογραφικού είτε μέσω LinkedIn, χρειάζεται να επιλέξει τις πιο κατάλληλες λέξεις κατά την βελτιστοποίηση και επικαιροποίηση του προφίλ του.

Για να βοηθήσουμε λίγο τη διαδικασία, βρήκαμε τα 10 Top Buzzwords που ανακοίνωσε το LinkedIn ως τα πιο περιζήτητα και που χρησιμοποιήθηκαν σε LinkedIn profiles από στελέχη παγκοσμίως για να προσελκύσουν τα βλέμματα εργοδοτών και recruiters!

LinkedIn Top 10 Global Buzzwords για το 2017

  • Specialize
  • Experienced
  • Skilled
  • Leadership
  • Passionate
  • Expert
  • Motivated
  • Creative
  • Strategic
  • Focused

Με μια μικρή έρευνα στα buzzwords που χρησιμοποιήθηκαν τα 5 τελευταία έτη μάλιστα, αποκαλύφθηκε πως έχει προκύψει μια μεγάλη «στροφή» σε μια τάση που ενθαρρύνει πολύ περισσότερο την ανάδειξη των δεξιοτήτων ενός υποψηφίου, παρά τα προσωπικά του χαρακτηριστικά.

Ακαδημαϊκοί δηλώνουν μάλιστα, ότι αυτή η αλλαγή υποδηλώνει ότι η αγορά αναζητά περισσότερο εξειδικευμένα στελέχη, αντί για generalists, ξανά. Η αλλαγή αυτή ξεκίνησε και πάλι από το 2016 και συνεχίστηκε πολύ περισσότερο το 2017. Πολλές φορές είθισται αυτό να συνδέεται και με ιστορικά γεγονότα. Όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση, λόγω των αμφιλεγόμενων απόψεων αναφορικά με την εκλογή Προέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών και του δημοψηφίσματος για το Brexit, η παγκόσμια αγορά έδειξε να στρέφεται πλέον σε αναζήτηση χαρακτηριστικών σε εργαζομένους, όπως η υπευθυνότητα, η βεβαιότητα και η ηγεσία. Πολλοί ακαδημαϊκοί δε, συμπληρώνουν πως οι εταιρείες τείνουν να μετατραπούν σε λιγότερο ιεραρχικές, μιας και πλέον χαρακτηριστικά όπως η ηγεσία διαφαίνονται ακόμα και σε millennials.

Βέβαια, όλο αυτό, θα προσθέταμε εμείς, είναι ένα «παιχνίδι» που διαρκώς αλλάζει όρους και κανόνες αν το έχετε προσέξει, σε συνάρτηση με τις εποχές και τις ανάγκες της οικονομίας. Αν λοιπόν, χρειάζεται να κινηθείτε δυναμικά στο επάγγελμά σας και να τραβήξετε τα βλέμματα των εργοδοτών, ξεχωρίζοντας από τον ανταγωνισμό σας, καλό είναι να παρακολουθείτε τις τάσεις και να χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά σοφά, αναλόγως με το τι αναζητά η αγορά.

Της Έθελ Αγγελάτου

Copyright: www.shutterstock.com

0
Shares