Σε μια έρευνα, το 47% των ερωτηθέντων είπαν ότι τα meetings στα οποία έχουν βρεθεί δεν είναι παραγωγικά. Μη γίνεστε εσείς η αιτία!

Αν η απάντηση είναι «ναι», είναι πιθανό πως υπάρχουν κάποια πράγματα που κάνετε -ή δεν κάνετε-, τα οποία σας κάνουν να φαίνεστε μη επαγγελματίας, ίσως και χωρίς καν να το καταλαβαίνετε. Δείτε εννέα από τις πιο συνήθεις συμπεριφορές που μπορεί να μας κάνουν να δείχνουμε μη επαγγελματίες στα εργασιακά meetings.

1. Η αργοπορία: Η τακτική καθυστέρηση δείχνει αδυναμία να σεβαστείτε τον χρόνο των άλλων. Ακόμα κι αν έχετε καθυστερήσει μόνο πέντε λεπτά, οι άλλοι το παρατηρούν, αν αυτό συμβαίνει συχνά. Προσπαθήστε να φτάνετε στα επαγγελματικά meetings μερικά λεπτά νωρίτερα, ούτως ώστε η ομάδα να μην περιμένει πάντα εσάς.

Μήπως κάποιες φορές νιώθετε ότι το αφεντικό και οι συνάδελφοί σας είναι δυσαρεστημένοι από τη συμπεριφορά σας κατά τη διάρκεια των meetings; Οι ανυπόμονες ερωτήσεις που σας απευθύνουν, οι αυστηρές ματιές, οι απόπειρες να σας αποκλείσουν από τη συζήτηση - σας θυμίζουν κάτι;

2. Ο κομπασμός: Δεν είναι μυστικό ότι οι ματαιόδοξοι άνθρωποι συχνά λένε πολλά και κάνουν λίγα. Οι εργοδότες και οι εργαζόμενοι το γνωρίζουν επίσης. Μην καυχιέστε στα meetings ότι έχετε καταφέρει πράγματα τα οποία δεν έχετε ακόμα ολοκληρώσει. Βασικά, μην καυχιέστε γενικότερα -θα δείχνετε πιο επαγγελματίας.

3. Η γκρίνια: Ενώ είναι αποδεκτό να εκφράζετε κάποιο παράπονο περιστασιακά, κανείς δεν συμπαθεί το άτομο που παραπονιέται για κάθε εργασία που του ανατίθεται. Όλοι κουραζόμαστε και πεινάμε και απογοητευόμαστε, ωστόσο δεν χρειάζεται να το δείχνουμε πάντα.

4. Η επίδειξη: Το να θέτετε ερωτήματα είναι οπωσδήποτε ένας καλός τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή. Το να θέτετε υπερβολικά πολλά ερωτήματα, απλά και μόνο για να επιδεικνύετε τις γνώσεις σας, δείχνει αντιεπαγγελματικό. Μετριάστε λίγο τη συχνότητα που κάνετε ερωτήσεις και θα δώσετε την εντύπωση ενός πιο συγκροτημένου ατόμου.

5. Η απεριποίητη εμφάνιση: Παρόλο που κάποια meetings μπορεί να είναι ανεπίσημα, το να εμφανιστείτε σε αυτά σαν να έχετε μόλις σηκωθεί από το κρεβάτι δεν είναι ελκυστικό. Βασικά, ποτέ δεν είναι ελκυστικό το να έχεις ατημέλητη εμφάνιση στη δουλειά.

6. Η  κοπάνα: Όλοι παίρνουμε μια δυο μέρες άδεια από τη δουλειά, είτε για προσωπικούς λόγους είτε για λόγους υγείας. Το να συμβαίνει όμως αυτό συχνά -και μάλιστα τις μέρες που γνωρίζτε ότι γίνονται meetings στα οποία θα έπρεπε να είστε εκεί- δίνει άσχημη εντύπωση για σας.

7. Η ενασχόληση με το κινητό: Κατά τη διάρκεια ενός meeting δεν πρέπει να στέλνετε μηνύματα, να παίζετε παιχνίδια, να τσεκάρετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή τα αποτελέσματα στα αθλητικά. Δείχνει παντελή έλλειψη σεβασμού απέναντι στους συναδέλφους σας.

8. Η διακοπή των ομιλητών: Το να περιμένετε τη σειρά σας για να μιλήσετε είναι απαραίτητο όχι μόνο για να δείξετε τους καλούς τρόπους σας αλλά και για να προσέχετε αυτά που λένε οι άλλοι.

9. Το βρίσιμο: Όσο άνετο κι αν είναι το εργασιακό σας περιβάλλον, είναι σημαντικό να μην εκφράζεστε με άσχημο τρόπο και να προσπαθείτε να έχετε όσο το δυνατόν πιο επαγγελματική συμπεριφορά γίνεται. Κρατήστε τα «γαλλικά» για μετά τη δουλειά.

Της Μίας Κόλλια

Maing photo: www.shutterstock.com