0
Shares

Τι κοινό έχουν η Οπρα, η Μπιγιονσέ, ο Λεμπρόν Τζέιμς, η Τζένιφερ Ανιστον, η Τέιλορ Σουίφτ και ο Τζάστιν Τίμπερλεϊκ;

Εκτός από αξία εκατομμυρίων στην αγορά, έχουν εκατομμύρια followers και απόλυτη αναγνωρισιμότητα. Αυτή δεν ήρθε τυχαία ούτε αποτελεί απόρροια απλώς της δουλειάς τους. Ολοι τους έχτισαν με έξυπνα κόλπα το προσωπικό τους brand! Kαι όταν λέμε προσωπικό brand, δεν εννοούμε μόνο το τι κάνει κάποιος σε σχέση με τη δουλειά του και το ταλέντο του, αλλά πώς προβάλει τις ιδέες του, τις αξίες του και τι τον αντιπροσωπεύει.

Δεν χρειάζεται, ωστόσο, να είσαι πλούσιος και διάσημος για να χτίσεις και εσύ το προσωπικό σου brand. Όμως, ένας πλούσιος και διάσημος μπορεί να μας δώσει έξυπνες ιδέες και «χαριτωμένα» tips – τα ακούμε για να παίρνουμε ιδέες, τηρουμένων των αναλογιών πάντα!

  1. Καθόρισε το brand σου. Διασημότητες όπως η Oprah, η LadyGaga και ο JustinTimberlake μπορεί σήμερα να είναι «τεράστια» ονόματα, ωστόσο δεν έγιναν διάσημοι τυχαία. Έχουν καταβάλει μεγάλη προσπάθεια για το χτίσιμο της εικόνας τους και έχουν συμμετάσχει ενεργά, σε συνεργασία με εξειδικευμένους επαγγελματίες, στον καθορισμό του προσωπικού τους brand. Για να το επιτύχεις και εσύ θα πρέπει να γνωρίζεις καλά τον εαυτό σου. Για ποιο πράγμα θέλεις να είσαι γνωστός; Τι αξίζεις; Με τι είσαι παθιασμένος; Οι απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις θα σε βοηθήσουν σημαντικά να διαμορφώσεις την ταυτότητά σου.
  2. Πρόσφερε κάτι μοναδικό. Η LadyGaga, για παράδειγμα, είναι γνωστή για τις εκκεντρικές της εμφανίσεις και την εξεζητημένη σκηνική της παρουσία. Ο LeBronJames κέρδισε το παρατσούκλι “KingJames” (και ένα βαρύ συμβόλαιο συνεργασίας με τη Nike) χάρη στη γενναιότητα και τις ικανότητες που έχει επιδείξει στα γήπεδα του μπάσκετ. Όλες αυτές οι προσωπικότητες προσφέρουν κάτι που τους κάνει να ξεχωρίζουν από τους υπόλοιπους στον τομέα τους. Εσένα τι σε κάνει να ξεχωρίζεις;
  3. Δημιούργησε ευκαιρίες. Πολλοί διακεκριμένοι επαγγελματίες, προκειμένου να φθάσουν στον επιθυμητό στόχο, εκθέτουν τον εαυτό τους όσο περισσότερο μπορούν. Ξεκίνησε ένα blog ή ζήτησε τη φιλοξενία σου στο site κάποιου άλλου. Πάρε μέρος σε συνέδρια ως ομιλητής. Κάνε οτιδήποτε περνάει από το χέρι σου έτσι ώστε να καθιερωθείς στον χώρο που δραστηριοποιείσαι.
  4. Ανάπτυξε φίλιες. ΗTaylorSwift διατηρεί φιλικές σχέσεις με τη SelenaGomez, η JenniferAniston είναι φίλη με την CourtneyCox και ούτω καθεξής. Οι celebrities που έχουν δημιουργήσει ένα ισχυρό προσωπικό brand περικυκλώνουν τον εαυτό τους με άλλους, εξίσου, ισχυρούς celebrities. Άρα ποιο είναι το δίδαγμα; Χτίσε το κοινωνικό σου δίκτυο με ανθρώπους-επαγγελματίες που θαυμάζεις και των οποίων το επίπεδο επιτυχίας φιλοδοξείς να φθάσεις.
  5. Δικτυώσου στα socialmedia. Διασημότητες όπως η Rihanna, η LadyGaga και η KatyPerry έχουν εκατομμύρια θαυμαστές που τις ακολουθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ωστόσο δεν έχουν αφήσει τίποτα στην τύχη του. Ακολουθούν μία συγκεκριμένη στρατηγική για το τι επιθυμούν να βγάλουν προς τα έξω. Προσπάθησε να κάνεις το ίδιο και εσύ με τους δικούς σου λογαριασμούς και την επόμενη φορά που θα δημοσιεύσεις κάτι, να το σκεφθείς πολύ προσεκτικά, καθώς μπορεί να έχει αντίκτυπο στους μελλοντικούς εργοδότες σου.
  6. Να είσαι αυθεντικός και υπομονετικός. Μπορεί να θέλεις να ξεχωρίσεις, αλλά μην προσπαθείς να δείξεις πως είσαι κάτι άλλο από αυτό που είσαι στην πραγματικότητα, διότι η ψεύτικη εικόνα εντοπίζεται από χιλιόμετρα μακριά. Μείνε αυθεντικός και έχε υπομονή. Το προσωπικό μας brand δεν χτίζεται εν μία νυκτί, θέλει χρόνο και συνεχή προσπάθεια.

 

Της Μίας Κόλλια

Copyright image: www.shutterstock.gr

 

 

0
Shares